Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865
Назва: | Методологічний огляд систем виховання студентів із середньоазійського регіону при адаптації до навчання в Україні |
Автори: | Баженов, Олександр Володимирович Гвалтюк, Оксана Іванівна |
Ключові слова: | наставництво взаємодія наставник-вихованець іноземні студенти з країн Центральної Азії вищі навчальні заклади України |
Дата публікації: | 12-гру-2014 |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано стан і можливість діючих зарубіжних педагогічних підходів щодо формування виховної системи, їх критика та методологічне обґрунтування щодо перспективи втілення у методичні та експериментальні моделі. Всього прочитано та проаналізовано 23 роботи з даної тематиці. Виділено методологічні рівні оцінки зусиль на поєднання методів (формального, ціннісного та особисто відповідального) у систему. Остання розглядається з боку критеріїв (пізнавальних та поведінки). Пізнавальні критерії відображаються у практиці застосування словника, та критерії поведінки – у практиці розвитку самоаналізу в процесі співставлення цінностей при конструюванні цілісного образу взаємодії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3865 |
Розташовується у зібраннях: | Тези співробітників та викладачів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bazhenov_Gvaltyuk_Methodology_of_mentoring.pdf | 279,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.