Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865
Назва: Методологічний огляд систем виховання студентів із середньоазійського регіону при адаптації до навчання в Україні
Автори: Баженов, Олександр Володимирович
Гвалтюк, Оксана Іванівна
Ключові слова: наставництво
взаємодія наставник-вихованець
іноземні студенти з країн Центральної Азії
вищі навчальні заклади України
Дата публікації: 12-гру-2014
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано стан і можливість діючих зарубіжних педагогічних підходів щодо формування виховної системи, їх критика та методологічне обґрунтування щодо перспективи втілення у методичні та експериментальні моделі. Всього прочитано та проаналізовано 23 роботи з даної тематиці. Виділено методологічні рівні оцінки зусиль на поєднання методів (формального, ціннісного та особисто відповідального) у систему. Остання розглядається з боку критеріїв (пізнавальних та поведінки). Пізнавальні критерії відображаються у практиці застосування словника, та критерії поведінки – у практиці розвитку самоаналізу в процесі співставлення цінностей при конструюванні цілісного образу взаємодії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3865
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bazhenov_Gvaltyuk_Methodology_of_mentoring.pdf279,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.