Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Баженов, Олександр Володимирович | - |
dc.contributor.author | Гвалтюк, Оксана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-12T07:20:21Z | - |
dc.date.available | 2014-12-12T07:20:21Z | - |
dc.date.issued | 2014-12-12 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3865 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано стан і можливість діючих зарубіжних педагогічних підходів щодо формування виховної системи, їх критика та методологічне обґрунтування щодо перспективи втілення у методичні та експериментальні моделі. Всього прочитано та проаналізовано 23 роботи з даної тематиці. Виділено методологічні рівні оцінки зусиль на поєднання методів (формального, ціннісного та особисто відповідального) у систему. Остання розглядається з боку критеріїв (пізнавальних та поведінки). Пізнавальні критерії відображаються у практиці застосування словника, та критерії поведінки – у практиці розвитку самоаналізу в процесі співставлення цінностей при конструюванні цілісного образу взаємодії. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | Украінська інженерно-педагогічна академія | uk_UK |
dc.subject | наставництво | uk_UK |
dc.subject | взаємодія наставник-вихованець | uk_UK |
dc.subject | іноземні студенти з країн Центральної Азії | uk_UK |
dc.subject | вищі навчальні заклади України | uk_UK |
dc.title | Методологічний огляд систем виховання студентів із середньоазійського регіону при адаптації до навчання в Україні | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Тези співробітників та викладачів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bazhenov_Gvaltyuk_Methodology_of_mentoring.pdf | 279,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.