Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаженов, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorГвалтюк, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2014-12-12T07:20:21Z-
dc.date.available2014-12-12T07:20:21Z-
dc.date.issued2014-12-12-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3865-
dc.description.abstractПроаналізовано стан і можливість діючих зарубіжних педагогічних підходів щодо формування виховної системи, їх критика та методологічне обґрунтування щодо перспективи втілення у методичні та експериментальні моделі. Всього прочитано та проаналізовано 23 роботи з даної тематиці. Виділено методологічні рівні оцінки зусиль на поєднання методів (формального, ціннісного та особисто відповідального) у систему. Остання розглядається з боку критеріїв (пізнавальних та поведінки). Пізнавальні критерії відображаються у практиці застосування словника, та критерії поведінки – у практиці розвитку самоаналізу в процесі співставлення цінностей при конструюванні цілісного образу взаємодії.uk_UK
dc.description.sponsorshipУкраінська інженерно-педагогічна академіяuk_UK
dc.subjectнаставництвоuk_UK
dc.subjectвзаємодія наставник-вихованецьuk_UK
dc.subjectіноземні студенти з країн Центральної Азіїuk_UK
dc.subjectвищі навчальні заклади Україниuk_UK
dc.titleМетодологічний огляд систем виховання студентів із середньоазійського регіону при адаптації до навчання в Україніuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bazhenov_Gvaltyuk_Methodology_of_mentoring.pdf279,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.