Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865
Название: Методологічний огляд систем виховання студентів із середньоазійського регіону при адаптації до навчання в Україні
Авторы: Баженов, Олександр Володимирович
Гвалтюк, Оксана Іванівна
Ключевые слова: наставництво
взаємодія наставник-вихованець
іноземні студенти з країн Центральної Азії
вищі навчальні заклади України
Дата публикации: 12-дек-2014
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано стан і можливість діючих зарубіжних педагогічних підходів щодо формування виховної системи, їх критика та методологічне обґрунтування щодо перспективи втілення у методичні та експериментальні моделі. Всього прочитано та проаналізовано 23 роботи з даної тематиці. Виділено методологічні рівні оцінки зусиль на поєднання методів (формального, ціннісного та особисто відповідального) у систему. Остання розглядається з боку критеріїв (пізнавальних та поведінки). Пізнавальні критерії відображаються у практиці застосування словника, та критерії поведінки – у практиці розвитку самоаналізу в процесі співставлення цінностей при конструюванні цілісного образу взаємодії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/3865
Располагается в коллекциях:Тези співробітників та викладачів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bazhenov_Gvaltyuk_Methodology_of_mentoring.pdf279,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.