Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3751
Назва: МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ ВИБОРУ, СТРУКТУРИЗАЦІЇ ТА ПОСЛІДОВНОСТІ ПОДАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ НА ПРИКЛАДІ ДИСЦИПЛІНИ «WEB-ДИЗАЙН І ПРЕЗЕНТАЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
Автори: Бабенко, К. В.
Ключові слова: структуризація навчального матеріалу
послідовність подання навчального матеріалу
WEB-дизайн і презентація інтелектуальної діяльності
Дата публікації: 3-лис-2014
Короткий огляд (реферат): Дослідження полягало в розробці математичної (імітаційної) моделі процесів вибору, структуризації та програмної реалізації подання навчального матеріалу на прикладі дисципліни «Web-дизайн і презентація інтелектуальної діяльності». Вибір змісту навчального матеріалу для вказаної дисципліни має певні протиріччя. По-перше, з цієї тематики існує безліч літератури різних рівнів складності – від основ мови HTML до специфіки програмування мовою високого рівня. З іншого боку, викладач обмежений кількістю годин, які відведено на дисципліну.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3751
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет КТУН)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babenko.docx12,72 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.