Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3751
Назва: | МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ ВИБОРУ, СТРУКТУРИЗАЦІЇ ТА ПОСЛІДОВНОСТІ ПОДАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ НА ПРИКЛАДІ ДИСЦИПЛІНИ «WEB-ДИЗАЙН І ПРЕЗЕНТАЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» |
Автори: | Бабенко, К. В. |
Ключові слова: | структуризація навчального матеріалу послідовність подання навчального матеріалу WEB-дизайн і презентація інтелектуальної діяльності |
Дата публікації: | 3-лис-2014 |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження полягало в розробці математичної (імітаційної) моделі процесів вибору, структуризації та програмної реалізації подання навчального матеріалу на прикладі дисципліни «Web-дизайн і презентація інтелектуальної діяльності». Вибір змісту навчального матеріалу для вказаної дисципліни має певні протиріччя. По-перше, з цієї тематики існує безліч літератури різних рівнів складності – від основ мови HTML до специфіки програмування мовою високого рівня. З іншого боку, викладач обмежений кількістю годин, які відведено на дисципліну. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3751 |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет КТУН) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Babenko.docx | 12,72 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.