Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3596
Title: СУЧАСНА МАРКЕТИНГОВА СИСТЕМА
Authors: Кір’ян, О. І.
Олексюк, Ю. М.
Keywords: маркетингова система
маркетинг
Issue Date: 22-Oct-2014
Abstract: Не зважаючи на багаторічний досвід роботи в умовах ринкової економіки значна частка підприємств досі не звертає належної уваги на таку складову системи управління підприємством як підсистема маркетингу. Більшість керівників і сьогодні впевнені, що її завданням є пошук поставників сировини та напівфабрикатів та споживачів (бажано – оптових) для збуту продукції та послуг. Більш сучасні керівники додали до цих функцій здійснення моніторингу ринку як споживачів, так і поставників з тим, що отримувати інформацію для прогнозування подальших обсягів виробництва продукції. Вони також звернули певну увагу на потребу створення реклами щодо свого підприємства або випускаємої продукції. але досі на більшості підприємств дана система є вторинною, тоді як виробнича – первинною. Більшість керівників виходять з того, скільки вони можуть виготовити товару, а тоді вже визначають, чи можливо його реалізувати.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3596
Appears in Collections:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KiryanOlekcyuk.docx13,16 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.