Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3596
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКір’ян, О. І.-
dc.contributor.authorОлексюк, Ю. М.-
dc.date.accessioned2014-10-22T09:32:31Z-
dc.date.available2014-10-22T09:32:31Z-
dc.date.issued2014-10-22-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3596-
dc.description.abstractНе зважаючи на багаторічний досвід роботи в умовах ринкової економіки значна частка підприємств досі не звертає належної уваги на таку складову системи управління підприємством як підсистема маркетингу. Більшість керівників і сьогодні впевнені, що її завданням є пошук поставників сировини та напівфабрикатів та споживачів (бажано – оптових) для збуту продукції та послуг. Більш сучасні керівники додали до цих функцій здійснення моніторингу ринку як споживачів, так і поставників з тим, що отримувати інформацію для прогнозування подальших обсягів виробництва продукції. Вони також звернули певну увагу на потребу створення реклами щодо свого підприємства або випускаємої продукції. але досі на більшості підприємств дана система є вторинною, тоді як виробнича – первинною. Більшість керівників виходять з того, скільки вони можуть виготовити товару, а тоді вже визначають, чи можливо його реалізувати.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмаркетингова системаuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.titleСУЧАСНА МАРКЕТИНГОВА СИСТЕМАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KiryanOlekcyuk.docx13,16 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.