Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3526
Название: Методика навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів- педагогів з використанням каузальних мереж
Авторы: Лазарєв, М. І.
Шматков, Д. І.
Ключевые слова: неруйнівний контроль
якость навчання
каузальні мережи
Дата публикации: 15-сен-2014
Краткий осмотр (реферат): Монографію присвячено проблемі підвищення якості навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів. Теоретично обґрунтовано та розроблено модель змісту, комплекс- ний метод та засоби навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів з викорис- танням каузальних мереж. Розроблено методику навчання на основі подання змісту предметної галузі у вигляді трьох інформаційних блоків та розв'язання комплексу завдань різного рівня скла- дності із використанням узгоджених із моделлю змісту предметної галузі каузальних мереж, які представляються на когнітивних картах, що дозволяє підвищити ефективність навчання. Для науково-педагогічних працівників, педагогів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів
Описание: Лазарєв М.І. Методика навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів- педагогів з використанням каузальних мереж : Монографія / М. І. Лазарєв, Д. І. Шматков. – Харків, 2014. – 184 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/3526
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
LazarevShmatko.pdf4,09 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.