Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3526Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Лазарєв, М. І. | - |
| dc.contributor.author | Шматков, Д. І. | - |
| dc.date.accessioned | 2014-09-15T07:41:17Z | - |
| dc.date.available | 2014-09-15T07:41:17Z | - |
| dc.date.issued | 2014-09-15 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3526 | - |
| dc.description | Лазарєв М.І. Методика навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів- педагогів з використанням каузальних мереж : Монографія / М. І. Лазарєв, Д. І. Шматков. – Харків, 2014. – 184 с. | uk_UK |
| dc.description.abstract | Монографію присвячено проблемі підвищення якості навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів. Теоретично обґрунтовано та розроблено модель змісту, комплекс- ний метод та засоби навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів з викорис- танням каузальних мереж. Розроблено методику навчання на основі подання змісту предметної галузі у вигляді трьох інформаційних блоків та розв'язання комплексу завдань різного рівня скла- дності із використанням узгоджених із моделлю змісту предметної галузі каузальних мереж, які представляються на когнітивних картах, що дозволяє підвищити ефективність навчання. Для науково-педагогічних працівників, педагогів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів | uk_UK |
| dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
| dc.language.iso | other | uk_UK |
| dc.subject | неруйнівний контроль | uk_UK |
| dc.subject | якость навчання | uk_UK |
| dc.subject | каузальні мережи | uk_UK |
| dc.title | Методика навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів- педагогів з використанням каузальних мереж | uk_UK |
| dc.type | Other | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет ЕУОТ) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| LazarevShmatko.pdf | 4,09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.