Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3526
Назва: Методика навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів- педагогів з використанням каузальних мереж
Автори: Лазарєв, М. І.
Шматков, Д. І.
Ключові слова: неруйнівний контроль
якость навчання
каузальні мережи
Дата публікації: 15-вер-2014
Короткий огляд (реферат): Монографію присвячено проблемі підвищення якості навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів. Теоретично обґрунтовано та розроблено модель змісту, комплекс- ний метод та засоби навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів з викорис- танням каузальних мереж. Розроблено методику навчання на основі подання змісту предметної галузі у вигляді трьох інформаційних блоків та розв'язання комплексу завдань різного рівня скла- дності із використанням узгоджених із моделлю змісту предметної галузі каузальних мереж, які представляються на когнітивних картах, що дозволяє підвищити ефективність навчання. Для науково-педагогічних працівників, педагогів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів
Опис: Лазарєв М.І. Методика навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів- педагогів з використанням каузальних мереж : Монографія / М. І. Лазарєв, Д. І. Шматков. – Харків, 2014. – 184 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3526
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LazarevShmatko.pdf4,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.