Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3526
Назва: | Методика навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів- педагогів з використанням каузальних мереж |
Автори: | Лазарєв, М. І. Шматков, Д. І. |
Ключові слова: | неруйнівний контроль якость навчання каузальні мережи |
Дата публікації: | 15-вер-2014 |
Короткий огляд (реферат): | Монографію присвячено проблемі підвищення якості навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів. Теоретично обґрунтовано та розроблено модель змісту, комплекс- ний метод та засоби навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів з викорис- танням каузальних мереж. Розроблено методику навчання на основі подання змісту предметної галузі у вигляді трьох інформаційних блоків та розв'язання комплексу завдань різного рівня скла- дності із використанням узгоджених із моделлю змісту предметної галузі каузальних мереж, які представляються на когнітивних картах, що дозволяє підвищити ефективність навчання. Для науково-педагогічних працівників, педагогів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів |
Опис: | Лазарєв М.І. Методика навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів- педагогів з використанням каузальних мереж : Монографія / М. І. Лазарєв, Д. І. Шматков. – Харків, 2014. – 184 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3526 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет ЕУОТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
LazarevShmatko.pdf | 4,09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.