Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3514
Назва: Теоретичні та методичні засади креативного навчання студентів технічних дисциплін
Автори: Лазарєв, М. І.
Рубан, Н. П.
Лазарєва, Т. А.
Ключові слова: креативне навчання
система навчання
інтегровані дидактичні засоби
метод адаптивного управління
Дата публікації: 12-вер-2014
Короткий огляд (реферат): У монографії розглянуто систему креативного навчання студентів технічних дисциплін на основі еволюційного підходу на прикладі процесів та апаратів хімічних виробництв. Розроблено ефективні інтегровані дидактичні засоби управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів при розв’язанні творчих технічних задач на основі евристичних питань та комплексної (образної і вербальної) допоміжної інформації; метод адаптивного управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів для креативних технологій навчання технічних дисциплін, який моделює систему професійної діяльності фахівця; метод формування та двокоординатну еволюційну модель представлення змісту технічних дисциплін для методик креативного навчання студентів. Розроблену систему креативного навчання студентів реалізовано в методиці креативного навчання процесів та апаратів хімічних виробництв. Монографія розрахована на науковців у галузі педагогіки, викладачів технічних дисциплін, а також студентів технічних спеціальностей.
Опис: Лазарєв М.І., Рубан Н.П., Лазарєва Т.А. Теоретичні та методичні засади креативного навчання студентів технічних дисциплін [ Текст ]: Монографія /Лазарєв М.І., Рубан Н.П., Лазарєва Т.А.; УІПА — Харків: , 2009. — 110 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3514
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LazarevTeoretich.7z543,58 kB"7Z" (.7z)Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.