Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3514
Title: Теоретичні та методичні засади креативного навчання студентів технічних дисциплін
Authors: Лазарєв, М. І.
Рубан, Н. П.
Лазарєва, Т. А.
Keywords: креативне навчання
система навчання
інтегровані дидактичні засоби
метод адаптивного управління
Issue Date: 12-Sep-2014
Abstract: У монографії розглянуто систему креативного навчання студентів технічних дисциплін на основі еволюційного підходу на прикладі процесів та апаратів хімічних виробництв. Розроблено ефективні інтегровані дидактичні засоби управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів при розв’язанні творчих технічних задач на основі евристичних питань та комплексної (образної і вербальної) допоміжної інформації; метод адаптивного управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів для креативних технологій навчання технічних дисциплін, який моделює систему професійної діяльності фахівця; метод формування та двокоординатну еволюційну модель представлення змісту технічних дисциплін для методик креативного навчання студентів. Розроблену систему креативного навчання студентів реалізовано в методиці креативного навчання процесів та апаратів хімічних виробництв. Монографія розрахована на науковців у галузі педагогіки, викладачів технічних дисциплін, а також студентів технічних спеціальностей.
Description: Лазарєв М.І., Рубан Н.П., Лазарєва Т.А. Теоретичні та методичні засади креативного навчання студентів технічних дисциплін [ Текст ]: Монографія /Лазарєв М.І., Рубан Н.П., Лазарєва Т.А.; УІПА — Харків: , 2009. — 110 с.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3514
Appears in Collections:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LazarevTeoretich.7z543,58 kB"7Z" (.7z)View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.