Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3282
Title: | Дидактичні принципи проектування та організації віртуальних лабораторних робіт з опору матеріалів |
Authors: | Ворох, А. О. |
Keywords: | опір матеріалів, віртуальна лабораторна робота, принципи навчання, інженер-механік, інформаційні технології |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Проблеми сучасної педагогічної освіти |
Citation: | Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – зб. Статей: - Ялта: РВВ КГУ, 2014. – Вип. 42. – Ч. 3. – С. 10-17. |
Series/Report no.: | Педагогіка і психологія; |
Abstract: | Стаття присвячена визначенню дидактичних принципів проведення віртуальних лабораторних робіт під час вивчення дисципліни "Опір матеріалів" інженерами-механіками, як головного фактору при створені умов для ефективності навчання. При цьому, основну увагу приділено специфічним принципам проектування та організації віртуальних лабораторних робіт і встановленню взаємозв’язків з загальнодидактичними принципами навчання. Проведене дослідження дозволило виявити специфічні принципи проектування та організації віртуальних лабораторних робіт, реалізація яких забезпечить створення умов для ефективного навчання. Серед таких виділено принципи: інтерактивності, реальності результатів, виразності, адаптивності, комфортності, багатоваріантності, циклічності, методичної забезпеченості. Крім цього, встановлено взаємозв’язки специфічних принципів проектування та організації віртуальних лабораторних робіт із загальнодидактичними принципами: свідомості, активності, науковості, систематичності, системності, послідовності, наочності, доступності, оптимізації, зв’язку теорії з практикою, міцності отриманих знань та навичок |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3282 |
Appears in Collections: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vorokh_arcticle_7.doc | 102,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.