Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3282
Title: Дидактичні принципи проектування та організації віртуальних лабораторних робіт з опору матеріалів
Authors: Ворох, А. О.
Keywords: опір матеріалів, віртуальна лабораторна робота, принципи навчання, інженер-механік, інформаційні технології
Issue Date: 2014
Publisher: Проблеми сучасної педагогічної освіти
Citation: Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – зб. Статей: - Ялта: РВВ КГУ, 2014. – Вип. 42. – Ч. 3. – С. 10-17.
Series/Report no.: Педагогіка і психологія;
Abstract: Стаття присвячена визначенню дидактичних принципів проведення віртуальних лабораторних робіт під час вивчення дисципліни "Опір матеріалів" інженерами-механіками, як головного фактору при створені умов для ефективності навчання. При цьому, основну увагу приділено специфічним принципам проектування та організації віртуальних лабораторних робіт і встановленню взаємозв’язків з загальнодидактичними принципами навчання. Проведене дослідження дозволило виявити специфічні принципи проектування та організації віртуальних лабораторних робіт, реалізація яких забезпечить створення умов для ефективного навчання. Серед таких виділено принципи: інтерактивності, реальності результатів, виразності, адаптивності, комфортності, багатоваріантності, циклічності, методичної забезпеченості. Крім цього, встановлено взаємозв’язки специфічних принципів проектування та організації віртуальних лабораторних робіт із загальнодидактичними принципами: свідомості, активності, науковості, систематичності, системності, послідовності, наочності, доступності, оптимізації, зв’язку теорії з практикою, міцності отриманих знань та навичок
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3282
Appears in Collections:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vorokh_arcticle_7.doc102,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.