Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3200
Title: | ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН |
Other Titles: | Design of the Formation System of Professional Qualities of Future Engineer-Teachers of a Sewing Profile in the Course of Professional Disciplines Studying |
Authors: | Посохова, І. С. Олександрова, Н. О. Posohova, I. Oleksandrova, N. |
Keywords: | engineer-teacher sewing profile professional qualities design cycle of disciplines pedagogical system инженер-педагог швейный профиль проектирование профессиональные качества педагогическая система проектирование цикл дисциплин інженер-педагог швейний профіль професійні якості проектування педагогічна система цикл дисциплін |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Citation: | Посохова І. С. Проектування системи професійних якостей майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю в процесі вивчення фахових дисциплін / І. С. Посохова, Н. О. Олександрова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 305-310. |
Abstract: | In paper the essence and substantive provisions of design of pedagogical processes are considered, the developed system of formation of professional qualities of future engineer-teachers of a sewing profile is described. Рассмотрены сущность и основные положения проектирования педагогических процессов, описана разработанная система формирования профессиональных качеств будущих инженеров-педагогов швейного профиля. Розглянуто сутність та загальні положення проектування педагогічних процесів, описано розроблену систему формування професійних якостей майбутніх інженерівпедагогів швейного профілю. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3200 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.