Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3200
Title: ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
Other Titles: Design of the Formation System of Professional Qualities of Future Engineer-Teachers of a Sewing Profile in the Course of Professional Disciplines Studying
Authors: Посохова, І. С.
Олександрова, Н. О.
Posohova, I.
Oleksandrova, N.
Keywords: engineer-teacher
sewing profile
professional qualities
design
cycle of disciplines
pedagogical system
инженер-педагог
швейный профиль
проектирование
профессиональные качества
педагогическая система
проектирование
цикл дисциплин
інженер-педагог
швейний профіль
професійні якості
проектування
педагогічна система
цикл дисциплін
Issue Date: 2013
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Посохова І. С. Проектування системи професійних якостей майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю в процесі вивчення фахових дисциплін / І. С. Посохова, Н. О. Олександрова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 305-310.
Abstract: In paper the essence and substantive provisions of design of pedagogical processes are considered, the developed system of formation of professional qualities of future engineer-teachers of a sewing profile is described. Рассмотрены сущность и основные положения проектирования педагогических процессов, описана разработанная система формирования профессиональных качеств будущих инженеров-педагогов швейного профиля.
Розглянуто сутність та загальні положення проектування педагогічних процесів, описано розроблену систему формування професійних якостей майбутніх інженерівпедагогів швейного профілю.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3200
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
51.pdf226,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.