Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3192
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВЗАЄМОДІЇ В ЛЬОТНИХ ЕКІПАЖАХ: ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ ПРОБЛЕМИ
Інші назви: Interaction in Flight Crew: Basic Scientific Approaches to Problem Analysis.
Автори: Дранко, А. А.
Dranko, A.
Ключові слова: civil aviation pilots
flight crews in the interaction
specific work of civil aviation pilots
train future pilots in high school
пилоты гражданской авиации
взаимодействие в летных экипажах
подготовка будущих пилотов в ВУЗ
специфика труда пилотов гражданской авиации
пілоти цивільної авіації
взаємодія в льотних екіпажах
специфіка праці пілотів цивільної авіації
підготовка майбутніх пілотів у ВНЗ
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Дранко А. А. Педагогічні аспекти взаємодії в льотних екіпажах: основні підходи до аналізу проблеми / А. А. Дранко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 255-259.
Короткий огляд (реферат): This paper considers the problem of interaction in the flight crew, the main scientific approaches to the analysis of the problem, specific work of civil aviation pilots and their training in universities, the negative factors of training. В статье рассматривается проблема взаимодействия в летных экипажах, основные научные подходы к анализу этой проблемы, специфика труда пилотов гражданской авиации и их подготовки в ВУЗ, а также негативные факторы их подготовки.
У статті розглядається проблема взаємодії в льотних екіпажах, основні наукові підходи до аналізу цієї проблеми, специфіка праці пілотів цивільної авіації та їхньої підготовки у ВНЗ, а також негативні фактори їхньої підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3192
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf286,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.