Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3189
Title: РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Other Titles: Speech competence's formation of foreign students of engineering and pedagogical specialties
Authors: Сукачова, Г. П.
Сукачова, Т. І.
Sukacheva, G. P.
Sukacheva, T. I.
Keywords: teacher education
training foreign students
pedagogical terms
the problem of discipline "Russian
речевая компетенция
инженерно-педагогическое образование
подготовка иностранных студентов
педагогические условия
задания по дисциплине «Русский язык»
мовленнєва компетенція
інженерно-педагогічна освіта
підготовка іноземних студентів
педагогічні умови
завдання з дисципліни «Російська мова»
Issue Date: 2013
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Сукачова Г. П. Реалізація педагогічних умов формування мовленнєвої компетенції іноземних студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / Г. П. Сукачова, Т. І. Сукачова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 236-240.
Abstract: This article provides a list of tasks offered to implement pedagogical conditions of speech competence of international students of engineering and pedagogical skills in the study of the subject "Russian." В статье приводится перечень заданий, предлагаемых для реализации педагогических условий формирования речевой компетенции иностранных студентов инженерно-педагогических специальностей при изучении дисциплины «Русский язык».
У статті наведено перелік завдань, пропонованих для реалізації педагогічних умов формування мовленнєвої компетенції іноземних студентів інженерно-педагогічних спеціальностей при вивченні дисципліни «Російська мова».
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3189
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf279,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.