Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3189
Title: | РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ |
Other Titles: | Speech competence's formation of foreign students of engineering and pedagogical specialties |
Authors: | Сукачова, Г. П. Сукачова, Т. І. Sukacheva, G. P. Sukacheva, T. I. |
Keywords: | teacher education training foreign students pedagogical terms the problem of discipline "Russian речевая компетенция инженерно-педагогическое образование подготовка иностранных студентов педагогические условия задания по дисциплине «Русский язык» мовленнєва компетенція інженерно-педагогічна освіта підготовка іноземних студентів педагогічні умови завдання з дисципліни «Російська мова» |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Citation: | Сукачова Г. П. Реалізація педагогічних умов формування мовленнєвої компетенції іноземних студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / Г. П. Сукачова, Т. І. Сукачова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 236-240. |
Abstract: | This article provides a list of tasks offered to implement pedagogical conditions of speech
competence of international students of engineering and pedagogical skills in the study of the subject "Russian." В статье приводится перечень заданий, предлагаемых для реализации
педагогических условий формирования речевой компетенции иностранных студентов
инженерно-педагогических специальностей при изучении дисциплины «Русский язык». У статті наведено перелік завдань, пропонованих для реалізації педагогічних умов формування мовленнєвої компетенції іноземних студентів інженерно-педагогічних спеціальностей при вивченні дисципліни «Російська мова». |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3189 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.