Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3187
Title: | ШЛЯХИ РОЗРОБКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ ЧИТАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ |
Other Titles: | The Ways of the Development of Test Tasks for Testing Readin оf Future Engineers-Teachers |
Authors: | Пасічник, М. В. Pasichnyk, M. |
Keywords: | professional-oriented reading control reading mode potential exercise for teaching reading test task speech competence профессионально-ориентированное чтение контроль режим чтения потенциал упражнение для обучения чтению тестовое задание речевая компетенция професійно-орієнтоване читання контроль режим читання потенціал вправа для навчання читання тестове завдання мовленнєва компетенція |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Citation: | Пасічник М.В. Шляхи розробки тестових завдань для контролю читання майбутніх інженерів-педагогів / М. В. Пасічник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 223-227. |
Abstract: | The practicability of teaching professional-oriented reading to students of non-language
higher educational establishments. The paper considers the potential of exercises for teaching different types of reading for the development of reading skills assessment test tasks. Подчеркивается целесообразность обучения профессионально-ориентированному
чтению студентов неязыковых ВУЗов. Проанализирован потенциал упражнений для
обучения разным видам чтения для разработки тестовых заданий с целью контроля умений
и навыков чтения. Наголошено на доцільності навчання професійно-орієнтованого читання студентів немовних ВНЗ. Проаналізовано потенціал вправ для навчання різним видам читання для розробки тестових завдань із метою контролю навичок та вмінь читання. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3187 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.