Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3187
Title: ШЛЯХИ РОЗРОБКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ ЧИТАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Other Titles: The Ways of the Development of Test Tasks for Testing Readin оf Future Engineers-Teachers
Authors: Пасічник, М. В.
Pasichnyk, M.
Keywords: professional-oriented reading
control
reading mode
potential
exercise for teaching reading
test task
speech competence
профессионально-ориентированное чтение
контроль
режим чтения
потенциал
упражнение для обучения чтению
тестовое задание
речевая компетенция
професійно-орієнтоване читання
контроль
режим читання
потенціал
вправа для навчання читання
тестове завдання
мовленнєва компетенція
Issue Date: 2013
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Пасічник М.В. Шляхи розробки тестових завдань для контролю читання майбутніх інженерів-педагогів / М. В. Пасічник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 223-227.
Abstract: The practicability of teaching professional-oriented reading to students of non-language higher educational establishments. The paper considers the potential of exercises for teaching different types of reading for the development of reading skills assessment test tasks. Подчеркивается целесообразность обучения профессионально-ориентированному чтению студентов неязыковых ВУЗов. Проанализирован потенциал упражнений для обучения разным видам чтения для разработки тестовых заданий с целью контроля умений и навыков чтения.
Наголошено на доцільності навчання професійно-орієнтованого читання студентів немовних ВНЗ. Проаналізовано потенціал вправ для навчання різним видам читання для розробки тестових завдань із метою контролю навичок та вмінь читання.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3187
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38.pdf282,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.