Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3174
Title: | ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ КУРСАНТІВ АВТОМАТИЗОВАНИМ СИСТЕМАМ ТА ЗАСОБАМ ПРИКОРДОННОГО КОНТРОЛЮ |
Other Titles: | Design Methodology of Training of Automated Systems and Means of Border Control |
Authors: | Кузь, Ю. М. Kuz, Y. |
Keywords: | methods of training of automated systems and means of border control control automated hardware students средства пограничного контроля автоматизированные системы автоматизовані та технічні засоби прикордонного контролю проектування методики навчання курсантів автоматизованим системам та засобам прикордонного контролю поетапне формування навичок і вмінь курсантів методика навчання курсантів автоматизованим системам та засобам прикордонного контролю |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Citation: | Кузь, Ю. М. Проектування методики навчання курсантів автоматизованим системам та засобам прикордонного контролю / Ю. М. Кузь // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 191-195. |
Abstract: | This paper deals with the design process methodology training of automated systems and
tools in border control in High Educational Establishment. It is carried out simulations of the learning process of students on the basis of the developed method. В статье рассматривается процесс проектирования методики обучения курсантов
автоматизированным системам и средствам пограничного контроля в ВУЗ, проводится
моделирование процесса обучения курсантов на основе разработанной методики. У статті розглядається процес проектування методики навчання курсантів автоматизованим системам та засобам прикордонного контролю у ВВНЗ, проводиться моделювання процесу навчання курсантів на основі розробленої методики. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3174 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.