Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3174
Title: ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ КУРСАНТІВ АВТОМАТИЗОВАНИМ СИСТЕМАМ ТА ЗАСОБАМ ПРИКОРДОННОГО КОНТРОЛЮ
Other Titles: Design Methodology of Training of Automated Systems and Means of Border Control
Authors: Кузь, Ю. М.
Kuz, Y.
Keywords: methods of training of automated systems and means of border control
control
automated hardware
students
средства пограничного контроля
автоматизированные системы
автоматизовані та технічні засоби прикордонного контролю
проектування методики навчання курсантів автоматизованим системам та засобам прикордонного контролю
поетапне формування навичок і вмінь курсантів
методика навчання курсантів автоматизованим системам та засобам прикордонного контролю
Issue Date: 2013
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Кузь, Ю. М. Проектування методики навчання курсантів автоматизованим системам та засобам прикордонного контролю / Ю. М. Кузь // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 191-195.
Abstract: This paper deals with the design process methodology training of automated systems and tools in border control in High Educational Establishment. It is carried out simulations of the learning process of students on the basis of the developed method. В статье рассматривается процесс проектирования методики обучения курсантов автоматизированным системам и средствам пограничного контроля в ВУЗ, проводится моделирование процесса обучения курсантов на основе разработанной методики.
У статті розглядається процес проектування методики навчання курсантів автоматизованим системам та засобам прикордонного контролю у ВВНЗ, проводиться моделювання процесу навчання курсантів на основі розробленої методики.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3174
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf269,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.