Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3160
Назва: НАДІЙНІСТЬ РЕЗУЛЬТАТІВ АВТОМАТИЗОВАНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ
Автори: Колгатін, О. Г.
Ключові слова: педагогічне тестування
педагогічні вимірювання
надійність результатів
процедура тестування
інтерпретація тестових результатів
IRT
Дата публікації: 18-лют-2014
Короткий огляд (реферат): Запропоновано метод порівняння якості процедур інтерпретації тестових ре- зультатів у системі управління навчальним процесом. Проведені обчислювальні експе- рименти дозволили визначити умови ефективності інтерпретації результатів тесту- вання на основі класичної процедури, моделі IRT, процедури обчислення тестового бала з урахуванням вагових коефіцієнтів складності завдань і процедури корекції вгадуван- ня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3160
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolg.pdf426,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.