Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3153
Назва: ПРОБЛЕМАТИКА АНАЛІЗУ ПРАКТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Інші назви: The Problem of Analyzing the Practical Effectiveness of the Implementation of Information and Communication Technology Training
Автори: Рябчиков, М. Л.
Борисенко, Д. В.
Ryabchikov, N.
Borisenko, D.
Ключові слова: engineer-designer
competence
innovation
information
computer technology
innovative technology
additive technology
design product
инженер-дизайнер
компетентность
инновации
информатизация
компьютерные технологии
инновационные технологии
аддитивные технологии
дизайн-продукт
інженер-дизайнер
компетентність
інновації
інформатизація
комп’ютерні технології
інноваційні технології
адитивні технології
дизайн-продукт
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Рябчиков М. Л. Проблематика аналізу практичної ефективності впровадження інформаційно-комунікаційних навчальних технологій / М. Л. Рябчиков, Д. В. Борисенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 151-155.
Короткий огляд (реферат): Тhe author focused on current issues of practical implementation and analysis of embedded information and communication framework of the educational process in higher education, conducted theoretical studies and finding alternative ways to solve problems in the preparation of engineering designers. Сделан акцент на существующую проблему практической реализации и анализа внедряемой информационно-коммуникативной базы учебного процесса в высшем учебном заведении, проводится теоретическое обоснование и поиск альтернативных путей решения проблемы при подготовке инженеров-дизайнеров.
Поставлено акцент на існуючу проблему практичної реалізації та якісного аналізу впровадженої інформаційно-комунікативної бази навчального процесу у вищому навчальному закладі, проведено теоретичне обґрунтування та пошук альтернативних шляхів вирішення проблеми при підготовці інженерів-дизайнерів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3153
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf279,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.