Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3145
Назва: МАСС-МЕДИА И МОДУСЫ СОЦИАЛЬНОГО ТЕЛА: ПОЛИТИЧЕСКИЙ, СЕЛЕБРИТИ- И РЕЛИГИОЗНЫЙ МЕДИАСПЕКТАКЛЬ
Автори: Голозубов, А. В.
Мазоренко, М. О.
Ключові слова: масс-медиа
медиаспектакль
индустрия развлечений
медиапропаганда
общество потребления
Дата публікації: 17-лют-2014
Короткий огляд (реферат): В статье политический, селебрити- и религиозный медиаспектакль рассмотре- ны как модусы существования социального тела в информационном обществе. Пока- заны различные трансформации политической, зрелищной и евангелической культуры и роль репрезентации и самопрезентации в процессах, вовлекающих взаимосвязи меж- ду символами, интересами, значениями и современной медийной сферой.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3145
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Goloz.pdf298,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.