Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолозубов, А. В.-
dc.contributor.authorМазоренко, М. О.-
dc.date.accessioned2014-02-17T14:15:16Z-
dc.date.available2014-02-17T14:15:16Z-
dc.date.issued2014-02-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3145-
dc.description.abstractВ статье политический, селебрити- и религиозный медиаспектакль рассмотре- ны как модусы существования социального тела в информационном обществе. Пока- заны различные трансформации политической, зрелищной и евангелической культуры и роль репрезентации и самопрезентации в процессах, вовлекающих взаимосвязи меж- ду символами, интересами, значениями и современной медийной сферой.uk_UK
dc.subjectмасс-медиаuk_UK
dc.subjectмедиаспектакльuk_UK
dc.subjectиндустрия развлеченийuk_UK
dc.subjectмедиапропагандаuk_UK
dc.subjectобщество потребленияuk_UK
dc.titleМАСС-МЕДИА И МОДУСЫ СОЦИАЛЬНОГО ТЕЛА: ПОЛИТИЧЕСКИЙ, СЕЛЕБРИТИ- И РЕЛИГИОЗНЫЙ МЕДИАСПЕКТАКЛЬuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Goloz.pdf298,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.