Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3134
Назва: ПРИНЦИПИ ПРОЕКТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СКЛАДНИКА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Автори: Брюханова, Н. О.
Ключові слова: майбутні інженери-педагоги
система педагогічної підготовки
умови проектування
принципи здійснення проектувальної діяльності
Дата публікації: 17-лют-2014
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано проблему вдосконалення проектування системи педаго- гічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. На основі умов конкретного педаго- гічного проектування розроблено чотири принципи здійснення проектувальної діяльно- сті.
Опис: Брюханова, Наталія Олександрівна. Принципи проектування педагогічного складника інженерно-педагогічної освіти [Текст] / Н. О. Брюханова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 39-45. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. - табл. (Шифр в БД Т546389/2012/4)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3134
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bryukh.pdf242,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.