Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3134
Назва: | ПРИНЦИПИ ПРОЕКТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СКЛАДНИКА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ |
Автори: | Брюханова, Н. О. |
Ключові слова: | майбутні інженери-педагоги система педагогічної підготовки умови проектування принципи здійснення проектувальної діяльності |
Дата публікації: | 17-лют-2014 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано проблему вдосконалення проектування системи педаго- гічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. На основі умов конкретного педаго- гічного проектування розроблено чотири принципи здійснення проектувальної діяльно- сті. |
Опис: | Брюханова, Наталія Олександрівна. Принципи проектування педагогічного складника інженерно-педагогічної освіти [Текст] / Н. О. Брюханова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 39-45. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. - табл. (Шифр в БД Т546389/2012/4) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3134 |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bryukh.pdf | 242,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.