Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3134
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБрюханова, Н. О.-
dc.date.accessioned2014-02-17T13:24:42Z-
dc.date.available2014-02-17T13:24:42Z-
dc.date.issued2014-02-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3134-
dc.descriptionБрюханова, Наталія Олександрівна. Принципи проектування педагогічного складника інженерно-педагогічної освіти [Текст] / Н. О. Брюханова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 39-45. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. - табл. (Шифр в БД Т546389/2012/4)uk_UK
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано проблему вдосконалення проектування системи педаго- гічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. На основі умов конкретного педаго- гічного проектування розроблено чотири принципи здійснення проектувальної діяльно- сті.uk_UK
dc.subjectмайбутні інженери-педагогиuk_UK
dc.subjectсистема педагогічної підготовкиuk_UK
dc.subjectумови проектуванняuk_UK
dc.subjectпринципи здійснення проектувальної діяльностіuk_UK
dc.titleПРИНЦИПИ ПРОЕКТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СКЛАДНИКА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИuk_UK
Располагается в коллекциях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bryukh.pdf242,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.