Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3134
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Брюханова, Н. О. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-17T13:24:42Z | - |
dc.date.available | 2014-02-17T13:24:42Z | - |
dc.date.issued | 2014-02-17 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3134 | - |
dc.description | Брюханова, Наталія Олександрівна. Принципи проектування педагогічного складника інженерно-педагогічної освіти [Текст] / Н. О. Брюханова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 39-45. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. - табл. (Шифр в БД Т546389/2012/4) | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано проблему вдосконалення проектування системи педаго- гічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. На основі умов конкретного педаго- гічного проектування розроблено чотири принципи здійснення проектувальної діяльно- сті. | uk_UK |
dc.subject | майбутні інженери-педагоги | uk_UK |
dc.subject | система педагогічної підготовки | uk_UK |
dc.subject | умови проектування | uk_UK |
dc.subject | принципи здійснення проектувальної діяльності | uk_UK |
dc.title | ПРИНЦИПИ ПРОЕКТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СКЛАДНИКА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bryukh.pdf | 242,28 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.