Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3134
Название: ПРИНЦИПИ ПРОЕКТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СКЛАДНИКА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Авторы: Брюханова, Н. О.
Ключевые слова: майбутні інженери-педагоги
система педагогічної підготовки
умови проектування
принципи здійснення проектувальної діяльності
Дата публикации: 17-фев-2014
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовано проблему вдосконалення проектування системи педаго- гічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. На основі умов конкретного педаго- гічного проектування розроблено чотири принципи здійснення проектувальної діяльно- сті.
Описание: Брюханова, Наталія Олександрівна. Принципи проектування педагогічного складника інженерно-педагогічної освіти [Текст] / Н. О. Брюханова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 39-45. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. - табл. (Шифр в БД Т546389/2012/4)
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/3134
Располагается в коллекциях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bryukh.pdf242,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.