Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3130
Title: ПРОЕКТУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ЗМІСТУ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ТЕРМОДЕФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПРИ ЗВАРЮВАННІ МЕТАЛІВ
Other Titles: Designing an Integrated Content Teaching Methods Thermodeformation Processes in Welding Metals
Authors: Попов, М. В.
Popov, N.
Keywords: basic science
special discipline
technological integration
integrated content
parametric integrated content
parametric analysis
analytical model
фундаментальні дисципліни
фахові дисципліни
інтегрований зміст
параметричний аналіз
природничо-техніко-технологічна інтеграція
параметричний інтегрований зміст
редукційні аналітичні моделі
фундаментальні дисципліни
фахові дисципліни
інтегрований зміст
природничо-техніко-технологічна інтеграція
параметричний аналіз
параметричний інтегрований зміст
редукційні аналітичні моделі
Issue Date: 2013
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Попов М. В. Проектування інтегрованого змісту методики навчання термодеформаційних процесів при зварюванні металів / М. В. Попов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 84-91.
Abstract: В статье проанализированы подходы к проектированию интегрированного содержания методик обучения, которые предусматривают интеграцию фундаментальной и специальных подготовки, разработана теоретическая модель содержания методики обучения термодеформационным процессам при сварке металлов будущих инженеров- технологов. The article analyzed the approaches to the design of integrated content teaching methods, which include the integration of basic and special training, developed a theoretical model of the content of teaching methods thermal deformation processes in welding metals of the future engineers.
У статті проаналізовані підходи до проектування інтегрованого змісту методик навчання, що передбачають інтеграцію фундаментальної та фахової підготовки, розроблено теоретичну модель змісту методики навчання термодеформаційних процесів при зварюванні металів майбутніх інженерів-технологів.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3130
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf296,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.