Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3022
Название: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-КЕРІВНИКІВ ЯК ФАХІВЦІВ
Авторы: Фурманець, Б. І.
Ключевые слова: професіоналізація
професійно-психологічна підготовленість
професійна мотивація
комплекс професійно важливих якостей
Дата публикации: 14-фев-2014
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлені психолого-педагогічні аспекти проблеми професіоналізації майбутніх інженерів-керівників як фахівців. Визначені сутність, зміст і умови розвитку професіоналізації у майбутніх спеціалістів інженерного профілю. Надані рекомендації її вдосконалення у ході навчально-виховного процесу ВНЗу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/3022
Располагается в коллекциях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Fur (1).pdf222,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.