Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3022
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурманець, Б. І.-
dc.date.accessioned2014-02-14T12:19:48Z-
dc.date.available2014-02-14T12:19:48Z-
dc.date.issued2014-02-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3022-
dc.description.abstractУ статті висвітлені психолого-педагогічні аспекти проблеми професіоналізації майбутніх інженерів-керівників як фахівців. Визначені сутність, зміст і умови розвитку професіоналізації у майбутніх спеціалістів інженерного профілю. Надані рекомендації її вдосконалення у ході навчально-виховного процесу ВНЗу.uk_UK
dc.subjectпрофесіоналізаціяuk_UK
dc.subjectпрофесійно-психологічна підготовленістьuk_UK
dc.subjectпрофесійна мотиваціяuk_UK
dc.subjectкомплекс професійно важливих якостейuk_UK
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-КЕРІВНИКІВ ЯК ФАХІВЦІВuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fur (1).pdf222,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.