Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3022
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурманець, Б. І. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-14T12:19:48Z | - |
dc.date.available | 2014-02-14T12:19:48Z | - |
dc.date.issued | 2014-02-14 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3022 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлені психолого-педагогічні аспекти проблеми професіоналізації майбутніх інженерів-керівників як фахівців. Визначені сутність, зміст і умови розвитку професіоналізації у майбутніх спеціалістів інженерного профілю. Надані рекомендації її вдосконалення у ході навчально-виховного процесу ВНЗу. | uk_UK |
dc.subject | професіоналізація | uk_UK |
dc.subject | професійно-психологічна підготовленість | uk_UK |
dc.subject | професійна мотивація | uk_UK |
dc.subject | комплекс професійно важливих якостей | uk_UK |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-КЕРІВНИКІВ ЯК ФАХІВЦІВ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Fur (1).pdf | 222,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.