Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2890
Назва: ПРИНЦИПИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА
Інші назви: The Principles of Competent Approach in Engineer-Teacher Preparing
Автори: Ляска, О. П.
Lyaska, O.
Ключові слова: professional competence
engineer-teacher
the training principle
engineering teacher education
professional teacher training
competent approach
профессиональная компетентность
инженер-педагог
принцип подготовки
инженерно-педагогическое образование
профессионально-педагогическая подготовка
компетентностный подход
професійна компетентність
інженер-педагог
принцип підготовки
інженерно-педагогічна освіта
професійно-педагогічна підготовка
компетентнісний підхід
Дата публікації: 2012
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Бібліографічний опис: Ляска, О. П. Принципи реалізації компетентнісного підходу в підготовці інженера-педагога [Текст] / О. П. Ляска // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 37-42.
Короткий огляд (реферат): This article deals with the construction of the educational process in higher education on the basis of competent approach which requires principles formulation of its successful implementation from researchers and educators. The paper formulates the basic principles of competent approach concerning content, target, technology and training aspects of engineer- teacher preparation in agricultural higher education institution.
Побудова навчального процесу у вищій школі на засадах компетентнісного підходу вимагає від науковців, практиків-педагогів формулювання принципів його успішної реалізації. Сформульовано основні принципи компетентнісного підходу, які стосуються змістових, цільових, технологічних та саморефлексивних аспектів підготовки інженерапедагога у вищому аграрному освітньому закладі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2890
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12lopaep.pdf285,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.