Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2886
Назва: ФОРМУВАННЯ АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Інші назви: Formation of the Analytical Сompetence of Teachers of Technical Subjects
Автори: Кулешова, В. В.
Kuleshova, V.
Ключові слова: teacher of technical disciplinesling
competence
expertise
analytic competence
formation
continuous education
преподаватель технических дисциплин
компетентность
непрерывное образование
викладач
викладач технічних дисциплін
компетентність
компетенція
аналітична компетенція
формування
неперервна освіта
Дата публікації: 2012
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Бібліографічний опис: Кулешова, Вікторія Володимирівна. Формування аналітичної компетенції викладачів технічних дисциплін [Текст] / В. В. Кулешова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 292-296.
Короткий огляд (реферат): The author analyzes the concept of "analytical competence." Substantiated the importance of analytical competence, which should become the base for implementing the continuing education of teachers of technical subjects. The state ownership of the analytical competence of teachers of technical subjects. It is proved that the analytical competence to be leading in the psychological and pedagogical competence of teachers of technical subjects. Formation of the analytical competence appropriate to carry out in continuous engineering and teacher education.
Автором проаналізовано поняття «аналітична компетенція». Обґрунтовано значущість аналітичної компетенції, що повинна стати базовою при здійсненні неперервної освіти викладачів технічних дисциплін. Проаналізовано стан володіння аналітичною компетенцією викладачами технічних дисциплін. Доведено, що аналітична компетенція має бути провідною у складі психолого-педагогічної компетентності викладачів технічних дисциплін. Формування аналітичної компетенції доцільно здійснювати в умовах неперервної інженерно-педагогічної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2886
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12kvvtts.pdf205,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.