Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2874
Назва: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА
Інші назви: Topical Problems of Humanitarization of Modern Teacher-Engineers Professional Preparation
Автори: Адабашев, Б. В.
Мороз, І. І.
Adabashev, B.
Moroz, I.
Ключові слова: humanitarization of professional preparation
patriotism
education and the formation of personality
humanistic values
гуманитаризация профессиональной подготовки
психолого-педагогическая подготовка
воспитание и формирование личности
гуманистические ценности
гуманітаризація професійної підготовки
патріотизм
психолого-педагогічна підготовка
виховання і формування особи
гуманістичні цінності
Дата публікації: 2012
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Бібліографічний опис: Адабашев, Б. В. Актуальні проблеми гуманітаризації професійної підготовки сучасного інженера-педагога [Текст] / Б. В. Адабашев, І. І. Мороз // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 55-61.
Короткий огляд (реферат): This paper deals with the analysis of the literature on the humanization problems of the modern teacher-engineers. As one of the alternative for the expediency of the training of engineers and educators at technical universities the author shows the sample of "Crimean Engineering and Pedagogical University." The article proposed guidelines for teachers of universities for training engineers and educators to enhance their view of the humanitarian component.
Здійснено аналіз літератури з проблем гуманітаризації професійної підготовки сучасного інженера-педагога. Як один із варіантів обґрунтовано доцільність підготовки інженерів-педагогів у технічних університетах на прикладі РВНЗ «Кримського інженернопедагогічного університету». Запропоновано методичні рекомендації викладачам ВНЗ із підготовки інженерів-педагогів з урахуванням посилення їх гуманітарної складової.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2874
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12abvtpp.pdf217,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.