Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2797
Название: ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РОЗРОБЛЕНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЗАСТОСОВУВАТИ КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ВИРОБНИЦТВОМ
Другие названия: Experimental Verification of Developed Technique of Training Future Teacher-Engineers to Use Computer Technology in Production Management
Авторы: Смоліна, І. С.
Smolina, I.
Ключевые слова: methods of teaching
future teacher-engineers
computer technology
production management
levels of formation
методика обучения
будущие инженеры-педагоги
компьютерные технологии
управление производством
уровни сформированности
методика
навчання
майбутні інженери-педагоги
комп’ютерні технології
управління виробництвом
критерії
рівні сформованості
Дата публикации: 2011
Издательство: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Библиографическое описание: Смоліна, І. С. Дослідно-експериментальна перевірка розробленої методики навчання майбутніх інженерів-педагогів застосовувати комп'ютерні технології в управлінні виробництвом [Текст] / І. С. Смоліна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 230-240.
Краткий осмотр (реферат): Examined and described are the course objectives and results of experimental work on the introduction of methods of teaching future teacher-engineers to use computer technology in production management.
Розглянуто та описано хід цілі і результати дослідно-експериментальної роботи із впровадження методики навчання майбутніх інженерів-педагогів застосовувати комп’ютерні технології в управлінні виробництвом.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/2797
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
11sistpm.pdf299,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.