Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2797
Title: | ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РОЗРОБЛЕНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЗАСТОСОВУВАТИ КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ВИРОБНИЦТВОМ |
Other Titles: | Experimental Verification of Developed Technique of Training Future Teacher-Engineers to Use Computer Technology in Production Management |
Authors: | Смоліна, І. С. Smolina, I. |
Keywords: | methods of teaching future teacher-engineers computer technology production management levels of formation методика обучения будущие инженеры-педагоги компьютерные технологии управление производством уровни сформированности методика навчання майбутні інженери-педагоги комп’ютерні технології управління виробництвом критерії рівні сформованості |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Ukrainian Engineering Pedagogical Academy |
Citation: | Смоліна, І. С. Дослідно-експериментальна перевірка розробленої методики навчання майбутніх інженерів-педагогів застосовувати комп'ютерні технології в управлінні виробництвом [Текст] / І. С. Смоліна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 230-240. |
Abstract: | Examined and described are the course objectives and results of experimental work on the
introduction of methods of teaching future teacher-engineers to use computer technology in production management. Розглянуто та описано хід цілі і результати дослідно-експериментальної роботи із впровадження методики навчання майбутніх інженерів-педагогів застосовувати комп’ютерні технології в управлінні виробництвом. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2797 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11sistpm.pdf | 299,98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.