Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2795
Title: | ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ НАВЧАННІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ТА ТЕХНІКИ ВИМІРЮВАНЬ |
Other Titles: | Use of Computer Technologies Teaching Standardization and Measurement Technique |
Authors: | Скурський, А. С. Skurskiy, A. |
Keywords: | content structure discipline structure standardization measurement technique laboratory works software virtual instruments структура содержания содержание дисциплины стандартизация техника измерений лабораторные работы программные средства виртуальные приборы структура змісту зміст дисципліни стандартизація техніка вимірювань лабораторні роботи програмні засоби віртуальні прилади |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Ukrainian Engineering Pedagogical Academy |
Citation: | Скурський, А. С. Використання комп'ютерних технологій при навчанні стандартизації та техніки вимірювань [Текст] / А. С. Скурський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 146-152. |
Abstract: | In the article the structure of discipline «Standardization and technics of measurements» for
students of engineering-pedagogical specialities is defined. The analysis of existing software for
creation of virtual instruments which can be used for carrying out laboratory works in standardization and measurement technique is made. Визначено структуру дисципліни «Стандартизація та техніка вимірювань» для студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Проведено аналіз існуючих програмних засобів для створення віртуальних приладів, які можуть використовуватися для проведення лабораторних робіт зі стандартизації та техніки вимірювань. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2795 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11sassmt.pdf | 290,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.