Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2793
Title: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ МЕРЕЖЕВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ОСНОВІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПОЕТАПНОГО ВИКОНАННЯ ДІЙ ІЗ ПРОГРАМУВАННЯ
Other Titles: Methods of Teaching Teacher-Engineers to Network Technologies Based on Introduction of Step- by-Step Realization of Programming Actions
Authors: Павленко, М. П.
Pavlenko, М.
Keywords: programming
methodology
teacher-engineers
teaching contents
teaching methods
net technologies
программирование
инженеры-педагоги
содержание обучения
метод обучения
сетевые технологии
програмування
методика
інженери-педагоги
зміст навчання
метод навчання
мережеві технології
Issue Date: 2011
Publisher: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Citation: Павленко, М. П. Методика навчання інженерів-педагогів мережевих технологій на основі впровадження поетапного виконання дій із програмування [Текст] / М. П. Павленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 217-223.
Abstract: The article considers the problem of teaching network technologies to future teacher- engineers. The possibility of using step-by-step programming actions while teaching to net technologies is analyzed and substantiated. The structure and contents of the stages of using programming as a practical method of teaching is defined.
Розглянуто проблему навчання мережевих технологій майбутніх інженерів-педагогів. Проаналізовано та обґрунтовано можливість використання поетапних дій із програмування при навчанні мережевих технологій. Визначено структуру та зміст етапів використання програмування як практичного методу навчання.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2793
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11pmprpa.pdf230,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.