Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2787
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Макаренко, О. А. | - |
dc.contributor.author | Makarenko, O. | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-03T08:55:00Z | - |
dc.date.available | 2013-12-03T08:55:00Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Макаренко, Ольга Анатоліївна. Основні аспекти формування професійної етики в майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / О. А. Макаренко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 299-303. | - |
dc.identifier.issn | 2074-8922 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2787 | - |
dc.description.abstract | The essence of concepts “professional ethics”, “pedagogical ethics” is examined. The scientists’ views on the moral and ethical relations system components in educator’s activity are analysed. The problems of forming the professional ethics of future engineers-educators are reflected. The factors of efficient interaction between the instructor of industrial training and class teacher in VET institution are defined. | uk_UK |
dc.description.abstract | Розглянуто сутність понять «професійна етика», «педагогічна етика». Проаналізовано погляди науковців щодо складових системи морально-етичних відносин у діяльності педагога. Висвітлено проблеми формування професійної етики майбутніх інженерівпедагогів. Визначено фактори продуктивної взаємодії майстра виробничого навчання й класного керівника навчальної групи ПТНЗ. | - |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Ukrainian Engineering Pedagogics Academy | uk_UK |
dc.subject | professional ethics | uk_UK |
dc.subject | pedagogical ethics | uk_UK |
dc.subject | professional and ethical education | uk_UK |
dc.subject | system components | uk_UK |
dc.subject | moral ethical relations | uk_UK |
dc.subject | teacher’s activities | uk_UK |
dc.subject | профессиональная этика | uk_UK |
dc.subject | педагогическая этика | uk_UK |
dc.subject | составляющие системы | uk_UK |
dc.subject | морально-этические отношения | uk_UK |
dc.subject | деятельность педагога | uk_UK |
dc.subject | професійна етика | - |
dc.subject | педагогічна етика | - |
dc.subject | професійно-етична освіта | - |
dc.subject | складові системи | - |
dc.subject | морально-етичні відносини | - |
dc.subject | діяльність педагога | - |
dc.title | ОСНОВНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ В МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ | uk_UK |
dc.title.alternative | Key Aspects of the Formation of Professional Ethics among Future Teachers’-Еngineers | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11moafte.pdf | 277,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.