Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2782
Название: РОЗРОБКА МОДЕЛІ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ПРОЕКТУВАННЯ БАЗ ДАНИХ НА ОСНОВІ ІТЕРАЦІЙ
Другие названия: Developing Models of Contents for Teaching to Designing Data Bases on the Basis of Iterations
Авторы: Коржова, М. М.
Korzhova, M.
Ключевые слова: designing databases
feedbask buses
equal designing of databases
design stages of databases
information procedures
iterations
содержание обучения
проектирование баз данных
шины обратных связей
равные проектирования баз данных
этапы проектирования баз данных
информационные процедуры
зміст навчання
проектування баз даних
шини зворотних зв'язків
рівні проектування баз даних
етапи проектування баз даних
інформаційні процедури
ітерації
Дата публикации: 2011
Издательство: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Библиографическое описание: Коржова, М. М. Розробка моделі змісту навчання проектування баз даних на основі ітерацій [Текст] / М. М. Коржова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 58-65.
Краткий осмотр (реферат): Сlassical approaches are considered to designing and development of data bases. The developed model of contents for teaching future teacher-engineers to designing data bases on the basis of iterations is described. Basic elements of the teaching content model are considered.
Розглянуто класичні підходи до проектування й розробки баз даних. Описано розроблену модель змісту навчання майбутніх інженерів-педагогів проектування баз даних на основі ітерацій. Розглянуто основні елементи моделі змісту навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/2782
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
11kmmbbi.pdf409,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.