Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2777
Title: ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ
Other Titles: Student Youth Spiritual-Value Formation by Means of Critical Thinking
Authors: Давидова, Ж. В.
Davydova, Z.
Keywords: critical thinking
spiritual-value orientations
evaluating activity
system approach
structural components
means of formation
thinking activity
критическое мышление
духовно-ценностные ориентации
оценочная деятельность
системный подход
умственная деятельность
критичне мислення
духовно-ціннісні орієнтації
оцінна діяльність
системний підхід
структурні компоненти
засіб формування
розумова діяльність
Issue Date: 2011
Publisher: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Citation: Давидова, Ж. В. Формування духовно-ціннісних орієнтацій студентської молоді засобами критичного мислення [Текст] / Ж. В. Давидова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 278-285.
Abstract: Using critical thinking as the means of spiritual-value orientations formation for student youth is grounded in the article. On the base of system-structural analysis the peculiarities of critical thinking as the specific kind of activity are elicited. It’s proved, that critical thinking can be the base for designing the pedagogic technology of spiritual value-orientations formation for students.
У статті обґрунтовано застосування критичного мислення як засіб формування духовно-ціннісних орієнтацій студентської молоді. На основі структурно-системного аналізу виявлено особливості критичного мислення як специфічного виду діяльності. Доведено, що критичне мислення може бути основою проектування педагогічної технології формування духовно-ціннісних орієнтацій студентів.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2777
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11dzvmct.pdf256,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.