Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2759
Назва: ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ТРЕНЕРІВ-ВИКЛАДАЧІВ ІЗ УРАХУВАННЯМ ОСОБИСТОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ПРОСТОРУ
Інші назви: Forms of teaching of future teaching trainers considering personal psychological space
Автори: Сватьєв, А. В.
Svatiev, A.
Ключові слова: future teaching trainers
organizational forms of teaching
theoretical forms of teaching
personal psychological space
professional training
classification of forms
personal psychological space
professional training
classification of forms
будущие тренеры-преподаватели
аудиторные формы обучения
личное психологическое пространство
профессиональная подготовка
классификация форм
майбутні тренери-викладачі
організаційні форми навчання
аудиторні форми навчання
особистий психологічний простір
професійна підготовка
класифікація форм
взаємодія
Дата публікації: 2012
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Бібліографічний опис: Сватьєв, А. В. Форми організації навчання майбутніх тренерів-викладачів із урахуванням особистого психологічного простору [Текст] / А. В. Сватьєв // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 118-124.
Короткий огляд (реферат): In the article the forms of educating of future teaching trainers are analysed. The classification of those is presented and options of using these methods are explained. Author suggests the most appropriate combinations of theoretical forms of teaching, Different variants of interaction of students and pedagogue are presented.
Проаналізовано організаційні форми навчання майбутніх тренерів-викладачів, подано класифікацію та обґрунтовано варіанти використання зазначених форм. Автором запропоновано найбільш доцільні поєднання аудиторних форм організації навчання студентів. Представлено різні варіанти взаємодії студентів і викладача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2759
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12savpps.pdf387,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.