Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2750
Назва: | АКСИОСФЕРА РАБОЧЕЙ МОЛОДЕЖИ: ПУТИ ПРЕОДОЛЕНИЯ КРИЗИСА |
Інші назви: | Axiosphere of Young Workers: Ways of Overcoming of Crisis |
Автори: | Парамонов, И. Ф. Paramonov, I. |
Ключові слова: | working youth axiosphere value orientations pedagogical axiology sociocultural situation education аксиосфера рабочая молодежь ценностные ориентации педагогическая аксиология кризисное явление социокультурная ситуация воспитание |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Ukrainian Engineering Pedagogics Academy |
Бібліографічний опис: | Парамонов, И. Ф. Аксиосфера рабочей молодежи: пути преодоления кризиса [Текст] / И. Ф. Парамонов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 216-218. |
Короткий огляд (реферат): | The article is devoted to theoretical aspects of axiosphere of working youth, presented value
preferences of modern working youth, as well as suggests possible ways of overcoming the crisis
of value orientations of the working youth in modern sociocultural situation.
Key words: axiosphere, working youth, value orientations, pedagogical axiology, crisis,
sociocultural situation, education. Раскрываются теоретические аспекты аксиосферы рабочей молодежи, представлены ценностные предпочтения современные рабочей молодежи. Анализируются и предлагаются возможные пути преодоления кризиса ценностных ориентаций рабочей молодежи в контексте современной социокультурной ситуации. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2750 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12pifwoc.pdf | 185,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.