Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2740
Title: | ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ УСТАНОВКИ НА ПРОФЕСІЙНО- ТВОРЧИЙ САМОРОЗВИТОК СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ |
Other Titles: | Research of the Problem of Forming of Setting for Professional and Creative Self-Development of Future Social Teachers |
Authors: | Кабусь, Н. Д. Kabus, N. |
Keywords: | профессионально-творческое саморазвитие будущие социальные педагоги professional and creative self-development future social teachers установка професійно-творчий саморозвиток майбутні соціальні педагоги формування умови етапи процес |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Ukrainian Engineering Pedagogics Academy |
Citation: | Кабусь, Н. Д. Дослідження проблеми формування установки на професійно-творчий саморозвиток студентів - майбутніх соціальних педагогів [Текст] / Н. Д. Кабусь // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 199-204. |
Abstract: | The article presents the topicality of the problem of forming of setting for professional and
creative self-development of future social teachers. The conditions and stages of this quality
forming are developed. The experience of forming of setting for professional and creative self-development of future social teachers during professional training in higher educational establishments is epresented. Висвітлено актуальність проблеми формування установки на професійно-творчий саморозвиток майбутніх соціальних педагогів. Обґрунтовано умови та етапи розвитку означеної якості у студентів. Наведено досвід діяльності з формування установки на професійно-творчий саморозвиток майбутніх соціальних педагогів у процесі навчання у вищому навчальному закладі. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2740 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12kndfst.pdf | 208,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.