Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2740
Title: ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ УСТАНОВКИ НА ПРОФЕСІЙНО- ТВОРЧИЙ САМОРОЗВИТОК СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ
Other Titles: Research of the Problem of Forming of Setting for Professional and Creative Self-Development of Future Social Teachers
Authors: Кабусь, Н. Д.
Kabus, N.
Keywords: профессионально-творческое саморазвитие
будущие социальные педагоги
professional and creative self-development
future social teachers
установка
професійно-творчий саморозвиток
майбутні соціальні педагоги
формування
умови
етапи
процес
Issue Date: 2012
Publisher: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Citation: Кабусь, Н. Д. Дослідження проблеми формування установки на професійно-творчий саморозвиток студентів - майбутніх соціальних педагогів [Текст] / Н. Д. Кабусь // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 199-204.
Abstract: The article presents the topicality of the problem of forming of setting for professional and creative self-development of future social teachers. The conditions and stages of this quality forming are developed. The experience of forming of setting for professional and creative self-development of future social teachers during professional training in higher educational establishments is epresented.
Висвітлено актуальність проблеми формування установки на професійно-творчий саморозвиток майбутніх соціальних педагогів. Обґрунтовано умови та етапи розвитку означеної якості у студентів. Наведено досвід діяльності з формування установки на професійно-творчий саморозвиток майбутніх соціальних педагогів у процесі навчання у вищому навчальному закладі.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2740
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12kndfst.pdf208,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.