Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2728
Title: ПРОБЛЕМА ЗДОРОВ’Я ЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАУКОВО- ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ
Other Titles: Problem of Health Protection Technology in Scientific and Pedagogical Theory
Authors: Чаговець, А. І.
Апрелев, И. В.
Chagovets, A.
Apryelyeva, I.
Keywords: health protection technology
healthy life style
physical health
subject of education
здоровъесберегающая технология
здоровый образ жизни
субъекты образования
здоров’язбережувальна технологія
середовище
здоровий спосіб життя
фізичне здоров’я
суб’єкти освіти
принципи
здоров’я
Issue Date: 2012
Publisher: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Citation: Чаговець, А. І. Проблема здоров'язбережувальних технологій у науково-педагогічній теорії [Текст] / А. І. Чаговець, І. В. Апрєлєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 85-89.
Abstract: The paper theoretically grounded concepts and principles of health protection technology as a system that creates the maximum possible conditions for the preservation, enhancement and development of the spiritual, emotional, intellectual, personal and physical health of all subjects of education. The purpose and concept positions of health protection technology are determined.
Теоретично обґрунтовано поняття та основні принципи здоров’язбережувальної технології як системи, що створює максимально можливі умови для збереження, зміцнення і розвитку духовного, емоційного, інтелектуального, особистісного і фізичного здоров'я всіх суб'єктів освіти. Визначено мету здоров’язбережувальних освітньо-виховних технологій, їх концептуальні позиції.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2728
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12caispt.pdf206,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.