Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2721
Title: | ОРГАНІЗАЦІЯ І ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА ІНТЕРНЕТУ У ВПНЗ ІЗ МЕТОЮ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ |
Other Titles: | Organization and Use of Learnig-Educative Internet Environment in VPNZ with the Purpose of Students` Informative Culture Development |
Authors: | Кириленко, В. В. Кириленко, Н. М. Kirilenko, V. Kirilenko, N. |
Keywords: | information culture educational spaceI Internet education space nformation technology internet technology the Internet environment education and educative environment образовательное пространство, информационная культура информационные технологии інформаційна культура освітній простір освітнє середовище Інтернету інформаційні технології Інтернет-технології Інтернет-середовище навчально-виховне середовище |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Ukrainian Engineering Pedagogical Academy |
Citation: | Кириленко, В. В. Організація і використання навчально-виховного середовища Інтернету у ВПНЗ із метою розвитку інформаційної культури студентів [Текст] / В. В. Кириленко, Н. М. Кириленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 37. - С. 131-135. |
Abstract: | Questions of organization and use of teaching educational Internet environment with the aim
of development of students’ information culture are analyzed in the article. Розкрито питання організації і використання навчально-виховного середовища Інтернету з метою розвитку інформаційної культури студентів, надано деякі педагогічні умови формування інформаційної культури студентів |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2721 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12kvvicd.pdf | 203,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.