Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2665
Title: МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАГІСТРАНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВНЗ
Authors: Балабанова, К. Є.
Keywords: інтегрований спецкурс
підготовка
модель
магістрант
педагогічні умови
професійно-комунікативна компетенція
технічна спеціальність
Issue Date: 18-Oct-2013
Citation: Балабанова, Катерина Євгенівна. Модель формування професійно-комунікативної компетенції магістрантів технічних спеціальностей ВНЗ [Текст] / К. Є. Балабанова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - 2010. - Вип. 28-29. - С. 116-121.
Abstract: Сучасний рівень розвитку і характер суспільного виробництва визначають перехід національної економіки України на ринкові відносини, інтегрування у світове господарство, що призводить до істотних перетворень у виробничій сфері. Успішне здійснення таких перетворень потребує якісної підготовки високопрофесійних інженерних кадрів, що відповідає вимогам європейського та світового освітнього простору. За таких умов виникає необхідність пошуку нових моделей і підходів до професійної підготовки студентів з технічною освітою. Гуманітаризація вищої професійної технічної освіти передбачає підвищення вимог до лінгвістичної підготовки майбутнього фахівця. Застосування інноваційних технологій у навчанні безпосередньо пов’язано з необхідністю формування нової генерації висококваліфікованих спеціалістів, які утворять інтелектуальний і культурний потенціал країни в майбутньому.
Стаття присвячена проблемі формування професійно-комунікативної компетенції магістрантів технічних спеціальностей у вищому навчальному закладі. Обґрунтовано і спроектовано модель, яка забезпечує магістранту успішне виконання професійних функцій у майбутньому.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2665
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10bkehee.pdf374,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.