Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2596
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лазарєва, Т. А. | - |
dc.date.accessioned | 2013-09-16T12:23:49Z | - |
dc.date.available | 2013-09-16T12:23:49Z | - |
dc.date.issued | 2013-09-16 | - |
dc.identifier.citation | Лазарєва Т. А. Аналіз структури професійної діяльності інженера-технолога харчової галузі / Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 281-287. | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2596 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто структуру професійної діяльності інженера-технолога харчової галузі. Зазначено, що теоретичну модель професійної діяльності складають організаційна та психологічна підсистеми. Визначено зміст складових організаційної підсистеми, а саме: суб’єкта, процесу, предмету, засобів, умов та продукту професійної діяльності. З’ясовано, що зміст цих складових має творчий характер. Установлено, що зміст елементів організаційної підсистеми повинен стати основою для розробки системи професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі до творчої діяльності. | - |
dc.subject | структура професійної діяльності | - |
dc.subject | інженер-технолог | - |
dc.subject | організаційна та психологічна підсистеми | - |
dc.subject | елементи підсистеми | - |
dc.subject | суб’єкт | - |
dc.subject | процес | - |
dc.subject | предмет | - |
dc.subject | засоби | - |
dc.subject | умови | - |
dc.subject | продукт професійної діяльності | - |
dc.title | Аналіз структури професійної діяльності інженера-технолога харчової галузі | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лазарева.pdf | 355,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.