Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2596
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛазарєва, Т. А.-
dc.date.accessioned2013-09-16T12:23:49Z-
dc.date.available2013-09-16T12:23:49Z-
dc.date.issued2013-09-16-
dc.identifier.citationЛазарєва Т. А. Аналіз структури професійної діяльності інженера-технолога харчової галузі / Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 281-287.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2596-
dc.description.abstractРозглянуто структуру професійної діяльності інженера-технолога харчової галузі. Зазначено, що теоретичну модель професійної діяльності складають організаційна та психологічна підсистеми. Визначено зміст складових організаційної підсистеми, а саме: суб’єкта, процесу, предмету, засобів, умов та продукту професійної діяльності. З’ясовано, що зміст цих складових має творчий характер. Установлено, що зміст елементів організаційної підсистеми повинен стати основою для розробки системи професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі до творчої діяльності.-
dc.subjectструктура професійної діяльності-
dc.subjectінженер-технолог-
dc.subjectорганізаційна та психологічна підсистеми-
dc.subjectелементи підсистеми-
dc.subjectсуб’єкт-
dc.subjectпроцес-
dc.subjectпредмет-
dc.subjectзасоби-
dc.subjectумови-
dc.subjectпродукт професійної діяльності-
dc.titleАналіз структури професійної діяльності інженера-технолога харчової галузіuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лазарева.pdf355,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.