Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2577
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябчикова, О. В.-
dc.date.accessioned2013-09-16T12:05:40Z-
dc.date.available2013-09-16T12:05:40Z-
dc.date.issued2013-09-16-
dc.identifier.citationРябчикова О. В. Формування проектно-технологічної компетентності учнів на уроках математики з використанням сучасних тривимірних технологій / О. В. Рябчикова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 165-171.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2577-
dc.description.abstractОбґрунтовано наявність проблеми розробки методичних основ формування проектних компетенцій у процесі викладання тем стереометрії. Проаналізовано плани викладення тем із метою визначення доцільності проектного підходу. Доведено доцільність використання тривимірних методів прототипування в процесі використання проектного методу. Наведені приклади проектів, що формують компетенції різного рівня.-
dc.subjectпроектні компетенції-
dc.subjectкомп’ютерні технології-
dc.subjectшвидке прототипування-
dc.subjectкомпетентнісний підхід-
dc.subjectпроектні технології-
dc.titleФормування проектно-технологічної компетентності учнів на уроках математики з використанням сучасних тривимірних технологійuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рябчикова.pdf871,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.