Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2505
Назва: ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИЧНОГО ІМІДЖУ ДЕРЖАВИ
Автори: Васильєва, І. Г.
Кашаба, О. Ю.
Ключові слова: імідж держави, стереотипи, маніпуляція, бренд
Дата публікації: 7-чер-2013
Опис: У статті проаналізовано зміст поняття – політичний імідж. Автори розглядають етапи, способи та засоби формування політичного іміджу держави. Робиться висновок, що імідж держави є своєрідним індикатором її економічної сили, рівня розвитку культури країни, дотримання в ній прав і свобод громадянина, рівня соціальної захищеності населення тощо
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2505
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
imidg.doc78,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.