Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2505
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильєва, І. Г.-
dc.contributor.authorКашаба, О. Ю.-
dc.date.accessioned2013-06-07T11:50:19Z-
dc.date.available2013-06-07T11:50:19Z-
dc.date.issued2013-06-07-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2505-
dc.descriptionУ статті проаналізовано зміст поняття – політичний імідж. Автори розглядають етапи, способи та засоби формування політичного іміджу держави. Робиться висновок, що імідж держави є своєрідним індикатором її економічної сили, рівня розвитку культури країни, дотримання в ній прав і свобод громадянина, рівня соціальної захищеності населення тощоuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectімідж держави, стереотипи, маніпуляція, брендuk_UK
dc.titleФОРМУВАННЯ ПОЛІТИЧНОГО ІМІДЖУ ДЕРЖАВИuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
imidg.doc78,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.