Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1890
Назва: ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Автори: Олійник, В. В.
Ключові слова: інженер-педагог
інформаційно-аналітичні уміння
інформація
методологічний підхід
фахова підготовка
Дата публікації: 11-січ-2013
Бібліографічний опис: Олійник В. В. Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх інженерів-педагогів у процесі фахової підготовки / В. В. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 37. - С. 253-258.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто вивчення основних підходів до теоретичного обґрунтування процесу формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх інженерів-педагогів. Проведено аналіз підходів щодо визначення поняття професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Виявлено суперечність між сучасними вимогами до професійної компетентності інженера-педагога та недостатньою розробленістю науково-методичних аспектів процесу формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх інженерів-педагогів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1890
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V. Oleynik,37.pdf353,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.