Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1890
Назва: | ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ |
Автори: | Олійник, В. В. |
Ключові слова: | інженер-педагог інформаційно-аналітичні уміння інформація методологічний підхід фахова підготовка |
Дата публікації: | 11-січ-2013 |
Бібліографічний опис: | Олійник В. В. Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх інженерів-педагогів у процесі фахової підготовки / В. В. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 37. - С. 253-258. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто вивчення основних підходів до теоретичного обґрунтування процесу формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх інженерів-педагогів. Проведено аналіз підходів щодо визначення поняття професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Виявлено суперечність між сучасними вимогами до професійної компетентності інженера-педагога та недостатньою розробленістю науково-методичних аспектів процесу формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх інженерів-педагогів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/1890 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
V. Oleynik,37.pdf | 353,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.