Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1887
Назва: МОДЕЛЮВАННЯ ЗМІСТУ ТВОРЧОГО НАВЧАННЯ З ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ ІНЖЕНЕРІВ-ТЕХНОЛОГІВ
Автори: Лазарєва, Т. А.
Ключові слова: майбутній фахівець харчової галузі
технологічне обладнання
розробка та вдосконалення
зміст творчого навчання
дидактична модель
тривимірні моделі
Дата публікації: 11-січ-2013
Бібліографічний опис: Лазарєва Т. А. Моделювання змісту творчого навчання з технологічного обладнання харчової галузі інженерів-технологів / Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 37. - С. 81-88.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців харчової галузі за допомогою моделювання змісту навчання технологічному обладнанню. Проведено аналіз методів розробки та вдосконалення технологічного обладнання. Запропоновано використання дидактичної тривимірної моделі, в основі створення якої лежать методи комбінаторики, евристичних прийомів, багаторівневих морфологічних таблиць.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1887
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
T. Lazareva,37.pdf397,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.