Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1871
Назва: АНАЛІЗ МОДЕЛЕЙ СТРУКТУРУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЯК ПІДҐРУНТЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ІЗ ЛОГІЧНОГО СТРУКТУРУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Автори: Притуленко, І. В.
Ключові слова: логічне структурування
навчальна дисципліна
професійна інформація
майбутні молодші спеціалісти із права
Дата публікації: 10-січ-2013
Бібліографічний опис: Притуленко, І. В. Аналіз моделей структурування навчального матеріалу як підгрунтя для формування вмінь із логічного структурування професійної інформації / І. В. Притуленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 37. - С. 89-95.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано існуючі моделі структурування навчального матеріалу, як основи формування вмінь із логічного структурування професійної інформації в майбутніх молодших спеціалістів із права. Визначено, що підсумком діяльності з розробки структури змісту професійної інформації навчальної дисципліни є отримання сукупності професійної інформації у формі понять, суджень і умовиводів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1871
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
I. Prytulenko,37.pdf448,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.